Content voor uw bezoekers
Content optimalisatie
Beantwoordt de vraag van uw bezoeker
Zoekwoordenonderzoek
Met ons zoekwoordenonderzoek bepalen we welke content gecreëerd moet worden
Concurrentenonderzoek
Vervolgens voeren we een concurrentenonderzoek uit om te bepalen hoe we de content onderscheidend van de concurrentie kunnen maken
FAQ
Door een FAQ aan de content toe te voegen stellen wij de bezoekers in staat om al hun vragen beantwoord te krijgen
Content gericht op de bezoeker
Content optimalisatie is een cruciaal aspect van SEO en digitale marketing. Het gaat niet alleen om het produceren van hoogwaardige en relevante inhoud voor uw website, maar ook om het optimaliseren van deze inhoud om de zichtbaarheid en prestaties van uw website te verbeteren. Door content optimalisatie kunt u ervoor zorgen dat uw website gemakkelijk wordt gevonden door uw doelgroep, een positieve gebruikerservaring biedt en uw conversiepercentages verhoogt.
Bij het optimaliseren van uw inhoud kijken we naar verschillende aspecten zoals de relevantie, kwaliteit, structuur, en zoekwoorddichtheid. Hierbij houden we rekening met de zoekintentie van de bezoekers. Waar is jouw doelgroep daadwerkelijk naar opzoek en hoe kunnen wij deze vragen zo goed mogelijk beantwoorden.
Bij Rank Online Marketing hebben we een team van ervaren contentexperts die u kunnen helpen bij het produceren en optimaliseren van inhoud die voldoet aan de vereisten van zoekmachines en tegelijkertijd waardevol is voor uw doelgroep. Met onze expertise in contentoptimalisatie kunnen we uw website helpen groeien en uw bedrijf naar een hoger niveau tillen.
Content, content en nog meer content
Van zoekwoordenonderzoek tot een minimaal aantal woorden. Alles om de vraag van de bezoekers te beantwoorden.
Zoekwoordenonderzoek
Aantal uitgevoerde zoekwoord analyses
concurrentie analyse
Aantal uitgevoerde concurrentie analyses
Woorden
Aantal geschreven woorden in de content stukken van onze klanten
Ons 3 stappenplan
Met ons 3 stappen plan voor content optimalisatie stellen wij de gebruiker van Google centraal. Google zal ons belonen wanneer wij haar gebruikers centraal stellen.
De klant heeft zelf ook een grote rol in het creëren van content. Als specialist in je eigen branche ben je de uitgelezen persoon om de bezoekersvragen te beantwoorden.
Stap 1: Zoekwoordenonderzoek
Welke zoekwoorden moeten onze focus krijgen? Welke zoekwoorden kunnen we vooruit schuiven? Welke zoekwoorden behandelen we nog helemaal niet? Allemaal vragen die beantwoord zullen worden met ons zoekwoordenonderzoek.
Stap 2: Concurrentieonderzoek
Waarom staan onze concurrenten boven ons in de Google zoekresultaten? Wat doen zij beter dan ons? en hoe kunnen wij ze verslaan? Allemaal vragen waarop dit concurrentenonderzoek ons antwoord op zal geven.
Stap 3: Copywriting
Zodra we precies weten welke content gecreëerd moet worden kunnen we starten met copywriting. Dit ligt in 9 van de 10 gevallen bij de klant zelf maar waar nodig kunnen wij hier in faciliteren.
Werken met Rank Online Marketing
Bij Rank Online Marketing werken we niet alleen voor, maar bovenal samen met onze klanten. Hierin streven we naar een samenwerking met korte lijntjes waarmee we jouw expertise volledig kunnen benutten.
Veel SEO bureaus schrijven teksten voor Google, dit is volgens ons echter niet de juiste strategie. Wij schrijven teksten gericht op de gebruiker van Google. Wanneer de gebruiker van Google namelijk vind wat hij zoekt, zal hij Google vaker gebruiken. En de belangrijkste missie van Google is dan ook om altijd het beste zoekresultaat voor zijn bezoekers te serveren.
Verder zullen wij 2 wekelijks digitaal ofwel fysiek samen komen om de resultaten en de voortgang te bespreken. In deze meetings bespreken we altijd wat we hebben gedaan, wat de resultaten zijn en wat we de komende periode moeten doen?